TieRack
Promóció
Szeptember 7-én 27 országban indult el a TieRack új kollekcióját bemutató kampány, melyet egy magyar csapat, az Artificial Group álmodott meg és készített el. A TieRack, egy londoni székhelyű nemzetközi divatcég, az Artificial Groupot bízta meg azzal, hogy tervezze meg és készítse el új arculatát, és az új kollekciójának bemutatkozó anyagát.
A TieRack új arculata rendkívül egységes, hiszen egy csapat vitte végig a munkát a tervezéstől a megvalósításig. Az új kollekció és az új arculat egyszerre mutatkozik be világszerte, 260 boltban, melyet a lila, fehér, szürke, fekete színkombináció kísér végig ebben a szezonban.
Ávéd István, az Artificial Group fotósának 2 hét állt rendelkezésére, hogy Budapest és London között ingázva, elkészítse a 3 lépcső kampány image képeit, termék fotóit és a stylingolt termékfotóit. Haberland Attila, a csapat stylistja is különösen nagy kihívás elé nézett, hiszen a kizárólag kiegészítőket forgalmazó cég modelljeit kellett kizárólag kiegészítőkkel felöltöztetnie.
Mind a kollekció, mind a kampány hatalmas sikerrel debütált. Az új kollekciót egy, a Jean Paul Gaultier-től érkezett tervező készítette, így nem csoda, hogy teljes megújulás érezhető a darabokon.
A TieRack új filozófiája szerint a kiegészítők segítenek kifejezni a viselője stílusát, kinyilatkoztatni, megvillantani az egyéniséget. Emiatt is kiemelten fontos a minőség, a klasszikus daraboktól, a fiatalos megoldásokig, a férfi és női kiegészítőkben egyaránt.
Az Artificial Group, az első és egyetlen hazai Boutique Creative (ejtsd: Butik Kreatív), mely egyedi, minőségi munkát készít az ügyfeleknek. A kampányaiban minden egyedileg megalkotott, a legapróbb bújtatott részletig igényesen kidolgozott.
Emiatt is esett a TieRack választása a csapatra, hisz mind az új arculatukhoz, mind az új kollekciójuk bemutatásához valódi minőséget tükröző ötletek és megoldások kellenek.
www.tie-rack.co.uk
www.artificialgroup.com
Regisztrálj és jelentkezz be, hogy hozzászólhass!