Coca-Cola Light kampány és design
by Jean Paul Gaultier
Jean Paul Gaultiert nevezték ki a Coca-Cola Light legújabb kreatív igazgatójának. Az ikonikus tervező páratlan egyediséget visz majd az üveges és a dobozos diétás kóla desingjába, valamint főszerepet játszik a márka három promóciós filmjében, ahol különböző szerepekben láthatjuk viszont; hol egy terapeutát, máskor egy újságírót, majd egy detektívet alakítva.
A designer nem csak tervezőként tevékenykedik majd a cégnél, hanem segít megálmodni és kidolgozni a leghatékonyabb koncepciót az egyes hirdetési kampányokhoz, a kiskereskedelmi eseményekhez és a legújabb online projektekhez is.
A sztár-divattervező és az üditőóriás közös munkájának első gyümölcseként készült rövid, vicces reklámfilmeket a Coca-Cola Light Youtube csatornáján és a Facebookon mutatták be.
Gaultier a párizsi Fashion Week keretein belül megrendezett 2012-13-as őszi/téli kollekciója bemutatóján olyan promóciós divatanyagot állított össze az első sor vendégeinek, ami utal a Coca-Colával folytatott koperációjára. A résztvevők egyelőre az eredeti desingban tündöklő nedűvel olthatták szomjukat a shown.
Az üditőgyáros multinál nem ez az első eset, hogy híres divattervezővel dolgoznak együtt. A francia designer olyan korábbi nagy nevek nyomdokaiba lép, mint Karl Lagerfeld, Matthew Williamson, Gianfranco Ferre, Marni és Roberto Cavalli, akik szintén terveztek arculatot a Lightnak.
Regisztrálj és jelentkezz be, hogy hozzászólhass!