A Butterflysoulfire őszi darabjai
Hirdetési kampány
A márka mögött két fiatal tervező áll. Maria Thomas és Thoas Lindner Berlinben dolgoznak azon, hogy az ifjúság kényelmes és divatos ruhákat hordhasson, amelyeknek mindegyikét kézzel készítik a műtermükben.
A 2009-es 'Telescope and Envelope' kampány olyan mesékből merít ihletet, mint az Óz, a csodák csodája vagy az Alíz csodaországban, és fordítja le a maga szürreális gondolkodásmódjára.
Maria és Thoas kislányukkal élnek egy régi gyárépületben két másik Butterflysoulfire taggal együtt. Hippi életmódjukhoz hozzátartoznak a gerilla akciók: pl. elfoglalják egyes divatbemutatók kifutóját, hogy a show ne tudjon folytatódni.
Ruhadarabjaikat spontán módon, képzettség nélkül készítik. Valószínű, hogy sikerükhöz nagyban hozzájárul laza életstílusuk és szemléletük.
Regisztrálj és jelentkezz be, hogy hozzászólhass!
Szerintem az a szájából jön ki, mintha fonalat hányna, hehe
Válasz erre
az a bajsza de mindegy. mindenesetre elég elvont!
Válasz erre
Szép nagy szakálla van a fiúnak....
Válasz erre